Mark Peeters
“Ik verzamel de bonnen uit de supermarktfolders elke week om er mijn voordeel mee te doen en zo te besparen op het gezinsbudget. Een week geen folder in de brievenbus, dat betekent een week geen informatie over de interessantste aanbiedingen in de supermarkt. Dus meldde ik mijn probleem hier op dit platform. Enkele dagen later was het probleem al verholpen en raakte ik nog nét op tijd in Lidl om te profiteren van de promotie van de week!”
Annie Klaas
“Als alleenstaande moeder let ik goed op de dagelijkse uitgaven. Daarom hou ik minutieus bij welke aanbiedingen er zijn in de supermarkt. Tot ik mijn wekelijkse Carrefour-reclamefolder niet meer ontving en ik de promoties noodgedwongen moest missen. Een vriendin zei me dat ik het zeker moest melden aan FoldersOntvangen. Dat deed ik, en de week daarop was alles weer zoals tevoren. Bedankt!”
“Al twee weken op rij zat De Streekkrant niet in mijn brievenbus. Ik heb dit vervolgens hier op dit platform gemeld. 2 weken later kreeg ik De Streekkrant weer stipt in de brievenbus.”
 
Jessica Vanelster