Ontevreden klanten vermijden

Ontvangt u uw reclamefolders van Carrefour, Aldi of Makro al een tijdje niet meer? Liggen ze telkens weer naast de brievenbus? Krijgt u ze veel te laat? Of wilt u helemaal geen reclamefolders ontvangen? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Zo kunnen we ontevreden klanten vermijden!

Reclamefolders op tijd ontvangen

Kijkt u er elke week naar uit om uw reclamefolders te bekijken? Op die manier bent u natuurlijk altijd op de hoogte van het nieuws uit de gemeente, nieuwe producten van winkels in de buurt, krijgt u kortingsbonnen en doet u inspiratie op door de voorgestelde recepten. Kortom, het is een toffe ontspanning én u kan geld uitsparen door de beste promoties uit te zoeken. Zitten de reclamefolders niet in uw brievenbus? Dan kunt u niet van de voordelen genieten en is het zelfs mogelijk dat de promotie al voorbij is zonder dat u er iets van af wist.

Wilt u echter helemaal geen reclame ontvangen, maar zitten ze wel nog altijd elke week in de bus? Dan raden we aan om een sticker op uw postbus te kleven, waarop staat dat er geen reclame in uw bus mag zitten. Toch vallen er ook dan nog wel eens folders in de brievenbus….

Geen ontevreden klanten meer

Heeft u last van een van deze problemen? Meld het ons dan direct. Ontevreden klanten vermijden en problemen oplossen – dat is onze missie! Wij gaan meteen na waar het probleem zich bevindt en doen het nodige om te vermijden dat het in de toekomst nog voorkomt.