Ik heb een vraag gesteld aan de promo koerier, maar hij kon me niet helpen. Waar kan ik terecht?

Via het contactformulier van deze website kan u uw vraag eenvoudig doorgeven. Ze komt dan terecht bij één van onze medewerkers, die u ongetwijfeld het gepaste antwoord kan bezorgen.

Ik heb mijn promo koerier aangesproken en kreeg een onbeleefd antwoord. Wat kan ik doen?

Wij volgen de acties van onze promo koeriers nauwgezet op, ook wat betreft specifieke klachten als deze. Daarom willen we u vragen het contactformulier in te vullen, zodat wij gepaste maatregelen kunnen nemen.

Mijn promo koerier is door mijn net aangelegde voortuin gelopen en heeft daarbij mijn bloemen beschadigd. Wat nu?

Graag willen wij u vragen om het contactformulier zo gedetailleerd mogelijk in te vullen. Wij werken met een team van kwaliteitscontroleurs om de service van onze promo koeriers kort op te volgen en te optimaliseren. Na ontvangst van uw klachtenformulier doen wij uiteraard het nodige om problemen als deze in de toekomst te vermijden.